Copyright © American Chinese Association of Physical Medicine and Rehabilitation - ACAPMR. All rights reserved.

4460 Rosewood Drive, Suite 6250, Pleasanton, CA 94558


​Privacy Policy- Your privacy is of the utmost importance to us and therefore your contact information will never unwillingly be shared. Your information will not be sold or used for profit.

/   Chinese

张医生毕业于华北理工大学医学院(原华北煤炭医学院)。同年考取湖南医科大学硕士研究生。毕业后,他回华北煤炭医学院任病理科住院医师和讲师。张医生曾是多项科研项目包国家自然科学基金的课题负责人后被破格晋升副教授。他曾担任病理教硏室主任,基础医学部副主任和学院中心实验室主任。他于1996年以访问学者身份留学美国。他在美国印第安纳大学医学院从事了多年的基础研究工作。张医生通过美国医生资格考试并在印度安纳大学完成了康复科住院医生的训练。他于2010年加入宾州大学医学院做助理教授。张医生是美国康复医学会资格认证的康复专科医生。他从2013年六月起担任康复科门诊主任。张医生发表各种学术论文,书章节和学术会议通报共四十余篇。

中美康复医学协会