Copyright © American Chinese Association of Physical Medicine and Rehabilitation - ACAPMR. All rights reserved.

4460 Rosewood Drive, Suite 6250, Pleasanton, CA 94558


​Privacy Policy- Your privacy is of the utmost importance to us and therefore your contact information will never unwillingly be shared. Your information will not be sold or used for profit.

/   Chinese

中美康复医学协会的宗旨是成为中美康复医学领域中的学术交流,人才互助和商业发展的领䄂医学机构。

康复医生在美国需至少四年以上的临床培训及通过执业证书考核。目前,康复医生的亚专科又分为脑损伤,临终姑息治疗,神经肌肉康复,痛疼医学,儿科康复,脊髓损伤和运动医学。亚专科又需要-~二年的临床培训及专业考核。康复医生是治疗全年龄段,综合病症及着重提高病人的功能和生活质量的医学专家。

我们的宗旨

中美康复医学协会

康复医学简介

康复医学是现代医学“预防、临床治疗、康复”三位一体的重要组成部分。康复医学的宗旨是通过医冶,物理治疗,作业疗法,语音治疗及其他辅助器械,最大程度地促进患者的功能改善和提高生活质量

康复医生简介


康复人类功能医学    康复你的未来