Copyright © American Chinese Association of Physical Medicine and Rehabilitation - ACAPMR. All rights reserved.

4460 Rosewood Drive, Suite 6250, Pleasanton, CA 94558


​Privacy Policy- Your privacy is of the utmost importance to us and therefore your contact information will never unwillingly be shared. Your information will not be sold or used for profit.

/   Chinese

魏昊 

魏昊先生是一个具有深厚医疗背景的高科技创新企业家。他创建了深圳前海合泰生命健康技术有限公司。该公司专注于心血管康复领域的应用和服务。之前2002-2010间,他在美国曾创建了位于新泽西州的Doublebridge技术公司。在此期间,他为多家世界五百强医疗医药公司创建了中国开发中心,包括GE医疗、葛兰素史克、辉瑞等。同时,他为大纽约地区的多家医院开发了多项重大的医疗服务系统。他也曾担当过甲骨文美国的资深数据仓库咨询师。

魏昊先生毕业于美国宾州理海大学和北京清华大学。

 魏昊先生的梦想是给中国和世界上的成万上亿的心血管患者提供低成本的心血管康复服务。他的业余爱好包括高尔夫、网球和旅游。

中美康复医学协会