Copyright © American Chinese Association of Physical Medicine and Rehabilitation - ACAPMR. All rights reserved.

4460 Rosewood Drive, Suite 6250, Pleasanton, CA 94558


​Privacy Policy- Your privacy is of the utmost importance to us and therefore your contact information will never unwillingly be shared. Your information will not be sold or used for profit.

/   Chinese

蒋晓华医学博士是现任中美康复医学协会的主席。毕业于现在的北京大学医学院。在校期间多次被佳奖。也是毕业班中第一位获得全奖学金赴美留学者,并在南加州大学(University of Southern California ,USC )获神经生物学硕士。在USC学习期间成绩卓越并从事多项临床基础医学科研。之后,在华盛顿大学(Washington University in St. Louis, MO) 医学院顺利通过美国康复住院医师规范培训。蒋医生是美国康复医学会认证的康复学及运动医学的专家。现任美国凯撒医院康复医学科的资深专家。曾在美国重要康复医学杂志发表文摘,参与中国康复教材的翻译及在世界康复医学大会上发言。在业余时间,为旧金山湾区华人电台健康节目提供医疗咨询服务,及参与世界级大型专业运动的现场医疗服务。

中美康复医学协会